Často kladené otázky

Tu dostaneš odpovede na najčastejšie kladené otázky k našim produktom a službám. Otázky a odpovede sú radené prehľadne podľa tém – tak nájdeš rýchlejšie čo hľadáš.

Všetko o nákupe

Je potrebné sa registrovať pred nákupom na e-shope?

Nie, nie je. Na vytvorenie objednávky ani k samotnému nákupu nie je vyžadovaná registrácia.

Vznikol mi nejaký účet udelením súhlasu na zasielanie Noviniek?

Nie, udelením súhlasu na zasielanie noviniek, užívateľovi nevzniká žiadny účet.

Aké sú dodacie podmienky?

Z nášho e-shopu www.bosch-shop.sk dodávame iba na území SR. Cena poštovného a balného je 6 € vrátane DPH. Objednávky od hodnoty 200 € doručujeme zadarmo. Štandardne doručujeme do druhého pracovného dňa.

Viac informácií o dopravcoch, cenách dopravy a časoch doručenia naleznete v sekcii dodacie podmienky.

Ako môžem na e-shope zaplatiť?

U nás je za objednávku možné zaplatiť prevodom, na dobierku alebo kartou Visa, MasterCard, Maestro. Viac v sekciiplatobné podmienky.

Môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku?

Okamihom potvrdením objednávky v poslednom kroku košíka, dôjde k odoslaniu objednávky na sklad. V tento moment už nejde objednávku zmeniť iba zrušiť. Zrušiť objednávku môžeš kontaktovaním Zákazníckeho centra telefonicky +421 248 703 800 vždy od pondelka do piatku medzi 8:00 a 17:00 alebo e-mailom shop@bosch.com kedykoľvek. Po zrušení objednávky ti príde potvrdenie o zrušení objednávky na tvoj e-mail. Zaplatené peniaze ti vrátime späť na kartu alebo na tvoj účet podľa zvoleného spôsobu platby.

Nedarí sa mi odoslať objednáku. Pomôže mi niekto?

V prípade, že sa nedarí dokončiť alebo odoslať objednávku, prever najskôr, že máš vyplnené všetky povinné údaje alebo zadávaš správne platobné údaje. Stále sa nedarí odoslať objednávku? Kontaktuj prosím naše Zákaznícke centrum telefónom +421 248 703 800 od pondelka do piatku medzi 8:00 až 17:00 alebo e-mailom shop@bosch.com.

Aká je záruka na produkty Bosch Professional?

Nákupom u nás na e-shope získavaš automaticky 3 ročnú záruku na náradie, prístroje a batérie. 3 ročná záruka sa nevzťahuje na príslušenstvo.

Môžem mať inú doručovaciu adresu ako fakturačnú?

Áno, to nie je problém. Pri vyplňovaní doručovacej adresy máme špeciálnu otázku, či doručovacia adresa je rovnaká ako fakturačná adresa.

Čo je Klub profesionálov Bosch a aké sú jeho výhody?

Pomocou registrácie sa môžeš zaradiť do Klubu profesionálov Bosch. Vďaka členstvu v Klube Bosch získaš mnoho výhod, napríklad dopravu zadarmo na všetky objednávky alebo prehľadnú správu všetkých objednávok na jednom mieste.

Kde na svete môžem kúpiť Bosch produkty?

Prehľad celosvetovej dostupnosti Bosch elektrického náradia je dostupný na tejto stránke.

Aké všetky informácie sú požadované na súhlas so zasielaním noviniek?

Na zasielanie noviniek potrebujeme len platnú e-mailovú adresu, kam budeme posielať novinky a súhlas so zasielaním noviniek.

Ďalšie otázky na nákupovanie na e-shope www.bosch-shop.sk?

Radi zodpovieme na našej zákazníckej linke:

Telefonické otázky: +421 248 703 800

E-mailové otázky: shop@bosch.com

Na otázky odpovieme v pracovnej dobe: Pondelok až Piatok od 8:00 do 17:00.

Doručenie a doprava

Kedy mi doručíte objednávku?

Štandardne doručujeme do druhého pracovného dňa.

V praxi to znamená, objednávky prijaté do 10:30 doručujeme nasledujúci pracovný deň. Objednávky prijaté po 10:30 doručujeme až na druhý pracovný deň.

Viac informácií o možnostiach dodania v našich Dodacích podmienkach.

Dodávate aj do zahraničia?

Zatiaľ nie, momentálne predávame iba na území SR. Prehľad celosvetovej dostupnosti Bosch elektrického náradia je dostupný na tejto stránke.

Koľko je poštovné a balné?

Cena poštovného a balného je 6 € vrátane DPH. Objednávky od hodnoty 200 € alebo pre registrovaných zákazníkov doručujeme zadarmo.
Viac informácií v Dodacích podmienkach.

Zistím niekde čo sa s mojou objednávkou deje?

Počas celého objednávkového procesu s tebou budeme komunikovať e-mailom. Aktuálne informácie o tvojej objednávke nájdeš vždy v tvojej mailovej schránke. Pošleme ti e-mail akonáhle objednávku prijmeme, potom ti pošleme e-mail, že sme objednávku pripravili a odovzdali prepravcovi. Následne s tebou bude komunikovať prepravca DPD. Dostaneš e-mail s predpokladaným termínom doručenia a v deň doručenia ťa bude kontaktovať formou SMS prepravcu. V SMS nájdeš ešte poslednú možnosť zmeniť dátum a miesto doručenia.

Môžem vrátiť objednaný tovar?

Áno, spokojný zákazník je pre nás na prvom mieste. Po celú dobu od vývoja, cez výrobu až po samotný predaj kladieme dôraz na maximálnu spokojnosť nášho zákazníka. Napriek tomu, ak sa stane, že ty náš zákazník nie si s objednaným elektrickým náradím Bosch spokojný, môžeš nám ho do 14 dní zadarmo vrátiť.
Viac informácií ako proces vrátenia funguje, nájdeš v sekcii Vrátenie tovaru.

Reklamácia

Ako mám postupovať pri reklamácii?

Vyplň prosím online formulár objednania opravy a my sa o všetko postaráme.

Aké sú všeobecné záručné podmienky?

Nákupom u nás na e-shope Automaticky získavaš záruku na nový tovar 36 mesiacov. Tiež na opravené náradie získavajú naši zákazníci záruku. Podrobné informácie sú uvedené v aktuálnych záručných podmienkach.

Čo potrebujem na reklamáciu za dokumenty?

K reklamovanému výrobku prilož kópiu predajného dokladu. V online formulári Objednanie opravy do poľa „poznámky a popis závady“ napíš, ako sa závada prejavuje. Pre reklamáciu prosím použij Online formulár objednania opravy nájdeš tu.

Je nutné zaslať na reklamáciu kompletný výrobok vrátane všetkých jeho súčastí?

Áno, výrobok odporúčame reklamovať vrátane všetkých jeho súčastí a príslušenstva (nabíjačky, akumulátory…), pretože aj tie môžu byť príčinou závady alebo byť nevyhnutné pre riadne fungovanie stroja.

Potrebujem vracať tovar v originálnom obale?

Na reklamáciu originálny obal nie je potrebný, ale odporúčame tovar vracať v originál balení, ktoré je uspôsobené tak, aby sa tovar pri preprave nepoškodil.

Môžem si pri reklamácii zvoliť, či chcem nový produkt alebo vrátiť peniaze?

Áno, právom aj povinnosťou kupujúceho je uviezť jeho požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie. O oprávnenosti požiadavky a výslednom spôsobe vybavenia reklamácie rozhodne servisné stredisko.

Dorazil mi tovar v poškodenom obale

Pri prijatí dodávky prosím vždy skontroluj prepravné balenie. V prípade viditeľného poškodenia prepravného obalu máte právo zásielku neprevziať. Pokiaľ sa aj napriek tomu rozhodnete zásielku prevziať, požadujte od kuriéra písomné potvrdenie o prevzatí s výhradami. Foto dokumentácia prepravného obalu pred otvorením zásielky aj stavu obsahu zásielky po jej otvorení, je dôležitým predpokladom na úspešné riešenie reklamácie. Následne prosím kontaktujte našu zákaznícku linku +421 248 703 500

Ochrana súkromia

Informácie k ochrane osobných údajov

Informácie ako nakladáme s osobnými údajmi našich užívateľov a zákazníkov nájdeš v sekcii Informácie o ochrane osobných údajov

Nastavenie ochrany súkromiaí

Správu informácií k ochrane súkromia nájdete v sekcii Nastavenie pre ochranu súkromia

Servis náhradných dielov

Prečo by som mal používať originálne uhlíky Bosch?

Iba s originálnymi uhlíkmi tvoje elektrické náradie ponúka 100% kvalitu Bosch. Originál ti zaručuje tieto výhody:
- Až o 80% dlhšia životnosť uhlíkov
- Ochrana ostatných súčastí prístroja pred poškodením
- Záruka spoľahlivého chodu prístroja
- Dlhší interval medzi výmenou uhlíkov
- Dlhšia celková životnosť prístroja

Ako mám postupovať, keď chcem objednaný náhradný diel poslať späť?

Pokiaľ pri dodaní zásielky s náhradným dielom zistíš vonkajšie poškodenie balíka, prijatie odmietni, alebo ukáž poškodenie doručiteľovi.

Pokiaľ pri vybalení tovaru zistíš zjavné vady zaslaného predmetu, alebo že si si objednal nesprávny náhradný diel, informuj nás prosím čo najrýchlejšie (najneskôr do 14 dní).

Pred spätným odoslaním si u nás bezpodmienečne vyžiadaj povolenie vratky s uvedením čísla dodacieho listu.

Kontakt na servisnú linku:
E-mail: servis.naradia@sk.bosch.com 
Tel.: +421 248 703 800
Po - Pi: 8:00–17:00

Aký je rozdiel medzi náhradným dielom a príslušenstvom?

Náhradné diely sú pevné súčasti elektrického náradia. Patrí k jeho základnej výbave – bez nich nie je prevádzka možná. Náhradné diely sú napríklad: ozubené remene, skrutky, strmene a uhlíky atď.

Príslušenstvo rozširuje funkcie alebo ide aj o doplnky, bez ktorých môže elektrické náradie celkom normálne fungovať. K príslušenstvu patrí napr. pílový kotúč, kufrík, prídavná rukoväť, brúsny papier, vrtáky atď.

Aké sú náklady na zaslanie náhradných dielov?

U objednávok prostredníctvom servisného centra, tzn. telefonicky, e-mailom, listom alebo faxom, sa na jednu zákazku účtuje paušálny poplatok za dobierku 6,03 EUR s DPH (4,48 EUR bez DPH).

To môže mať tri dôvody:


1. Jedná sa o príslušenstvo, a nie náhradný diel. Prehľad nášho príslušenstva nájdeš na https://www.bosch-professional.com/sk/sk/profesionalne-prislusenstvo-bosch-2790339-ocs-ac/ alebo priamo v špecializovanej predajni.

2. Požadovaný diel patrí k určitej zostave. V tomto prípade je možné objednať iba celú zostavu.

3. Požadovaný diel nie je k dispozícii, príp. sa už nedodáva.

Pre získanie presnejších informácií k dodacím lehotám kontaktuj našu servisnú linku:
tel.: +421 248 703 800
Po - Pi: 8:00–17:00

Ako nájdem správny náhradný diel k elektrickému nástroju?

V katalógu náhradných dielov nájdeš všetky produktové výkresy nášho náradia za posledných 25 rokov. Tu môžeš veľmi jednoducho nájsť potrebný náhradný diel. Priprav si objednávacie číslo náradia alebo jeho obchodné označenie. Pre rýchle nájdenie správneho náhradného dielu vlož toto číslo do vyhľadávacieho poľa.

Servis

Ako nájdem pre svoje náradie správny tuk a olej?

Iba v troch krokoch nájdete správne pokyny na mazanie v našej dokumentácii náhradných dielov a objednáte si odpovedajúce mazivá pre svoje náradie.

Krok 1: zoznam náhradných dielov a rozkladový výkres pre príslušné náradie

Využite naše vyhľadávanie v katalógu náhradných dielov. Nájdite si správny zoznam náhradných dielov pre svoje náradie podľa názvu alebo typového čísla. Tak sa dostanete k zodpovedajúcemu zoznamu náhradných dielov a rozkladovému výkresu.

Krok 2: pokyny na mazanie

V časti „Technické informácie“ nájdeš pokyny na mazanie pre príslušné náradie s doplňujúcimi informáciami:
• desaťmiestne objednávacie číslo pre správny tuk/olej,
• pozíciu náhradného dielu, pomocou ktorej môžeš mazané diely celkom
jednoducho nájsť vo výkrese náhradných dielov
• údaj o type a množstve tuku/oleja potrebného na vykonanie opravy
• pokyny, ako máte diely pri oprave správne namazať tukom/olejom.
Upozornenie: Poznamenaj si desaťmiestne objednávacie číslo pre objednanie náhradného dielu

Krok 3: objednanie tuku a oleja
Objednaj správny tuk/olej spoločne s objednávkou náhradných dielov. Nájdi
objednávacie číslo priamo v zozname náhradných dielov náradia alebo cez
kategóriu „Informácie o náhradných dieloch“. Pridaj ho do nákupného
košíka. Podrobný návod na vyhľadávanie tukov a olejov a ďalej ich použitie nájdeš tu ako dokument PDF.

Platí pre opravy paušálna cena?

Nie, ale postupujeme nasledovne: v prípade záruky je oprava samozrejme bezplatná.

V pozáručnej dobe platí:

pokiaľ sú náklady na opravu menšie ako 30 % ceny nového tovaru, vykonáme opravu ihneď. Na faktúre je uvedený transparentný prehľad nákladov na opravu.

Ak sú náklady na opravu nad 30 % ceny nového tovaru, dostaneš predbežný odhad nákladov.

Okrem toho máš tiež možnosť udeliť "súhlas vopred":
už vopred rozhodneš o tom, či v prípade ceny za opravu prekračujúcu 30 % má
byť náradie napr. odovzdané na recykláciu alebo či si praješ predbežný odhad
nákladov.

Kde si môžem nechať prístroje opraviť?

Nefunkčné náradie môžeš priamo odoslať do nášho servisného centra. Máš tiež možnosť odovzdať ho v najbližšej špecializovanej predajni Bosch.

V prípade priameho zaslania je dôležité, aby bol k náradiu priložený vyplnený objednávkový formulár opravy a tvoja zákazka mohla byť rýchlo spracovaná.

Čo sa stane, ak odmietnem predbežný odhad nákladov?

Môžeš sa rozhodnúť, či náradie zostane v servisnom centre a bude tam zrecyklované, alebo či ho chceš zaslať neopravené späť. Poplatek za nerealizovanou opravu je 16,00 EUR s DPH (13,22 EUR bez DPH).

Poplatok za nerealizovanú opravu môže byť účtovaný v prípadoch, v ktorých nedôjde k akceptácii cenovej ponuky opravy. V poplatku je zahrnuté balné a prepravné, demontáž, diagnostika poruchy, spätná montáž a ďalšie náklady spojené s nerealizovanou opravou. Poplatok nebude účtovaný, ak je v dobe odoslania k oprave riadne preukázaný nárok na reklamáciu výrobku v rámci zodpovednosti za vady výrobku a k vytvoreniu cenovej ponuky opravy dôjde
v dôsledku odmietnutia záručnej opravy.

Ako dlho trvá oprava?

Spravidla dostaneš opravené náradie do troch, max. piatich pracovných dní späť.

Aké sú náklady na zaslanie?

Pri záručných a pozáručných opravách neplatíš náklady na zaslanie náradia späť.

Údržbový servis

Čo stojí údržba prístrojov?

Ceny za údržbu závisia od vynaloženej práce. Preto ich nemožno stanoviť paušálne. Pre ďalšie informácie sa prosím obráť na našu servisnú linku.
Tel.: +421 248 703 800
Po - Pi: 8:00-17:00
Bosch Service Center PT

Recyklačný servis

Sú prístroje, batérie a akumulátory Bosch registrované?

Ako prístroje, tak aj batérie Bosch sú registrované. Číslo WEEE (Waste Electrical and Electronic Equipment) znie: DE-86520394. Registračné číslo akumulátorov je 21001568.

Je likvidácia starých prístrojov, batérií a akumulátorov bezplatná?

Áno, likvidácia je bezplatná. Staré prístroje môžeš odovzdať v špecializovanej predajni.

Kalibračný servis

Ako dlho trvá kalibrácia?

V Bosch Power Tools môžeme využiť rozsiahlu logistickú sieť a optimálne organizované servisné procesy.

Rovnako ako pri oprave platí aj pre kalibračný servis, že používateľ dostane prístroj späť spravidla najneskôr do piatich dní.

Čo stojí kalibrácia prístrojov?

V našom prospekte ku kalibračnému servisu nájdete aj aktuálny cenník.

Nenašiel si odpoveď na tvoju otázku?

Tak sa spýtaj priamo nášho E-shop zákazníckeho centra!

Sme tu pre teba od vždy od pondelka do piatku medzi 9:00 a 16:00.
Zavolaj nám na +421 248 703 800 alebo napíš e-mail na shop@bosch.com.
Radi ti pomôžeme.