Aj keď venujeme maximálne úsilie celému procesu výroby nášho Bosch náradia, občas sa vlúdi chyba a niečo nefunguje.

Prestalo ti v záručnej dobe fungovať tvoje obľúbené náradie? Nezúfaj, jednoducho len zabaľ nefunkčné náradie späť do krabice, opatrne, aby sa nič pri preprave nepoškodilo.

Vyplň online formulár objednánia opravy, kde do poľa „poznámky a popis závady“ napíš, ako sa závada prejavuje. Na tvoj E-mail príde potvrdenie o prijatí požiadavky. Potom už stačí len počkať, kým kuriér v tebou zvolenom termíne vyzdvihne balík. O priebehu opravy ťa budeme informovať e-mailom. Vybavenú reklamáciu ti pošleme kuriérom späť.

Za vyzdvihnutie ani za opätovné doručenie nič neplatíš.

Nejčastejšie otázky

Zakúpil som tovar a nie je funkčný?

Vyplň prosím formulár Online objednanie opravy a my sa o všetko postaráme.

Čo potrebujem na reklamáciu za dokumenty?

K reklamovanému výrobku prilož kópiu predajného dokladu. Do poľa „poznámky a popis závady“ napíš, ako sa závada prejavuje. Online formulár objednania dopravy nájdeš tu.

Je nutné zaslať na reklamáciu kompletný výrobok vrátane všetkých jeho súčastí?

Áno, výrobok odporúčame reklamovať vrátane všetkých jeho súčastí a príslušenstva (nabíjačky, akumulátory…), pretože aj tie môžu byť príčinou závady alebo byť nevyhnutné pre riadne fungovanie stroja.

Potrebujem vracať tovar v originálnom obale?

Na reklamáciu originálny obal nie je potrebný, ale odporúčame tovar vracať v originál balení, ktoré je uspôsobené tak, aby sa tovar pri preprave nepoškodil.

Môžem si pri reklamácii zvoliť, či chcem nový produkt alebo vrátiť peniaze?

Áno, právom aj povinnosťou kupujúceho je uviezť jeho požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie. O oprávnenosti požiadavky a výslednom spôsobe vybavenia reklamácie rozhodne servisné stredisko.

Dorazil mi tovar v poškodenom obale.

Pri prijatí dodávky prosím vždy skontrolujete prepravné balenie. V prípade viditeľného poškodenia prepravného obalu máte právo zásielku neprevziať. Pokiaľ sa aj napriek tomu rozhodnete zásielku prevziať, požadujte od kuriéra písomné potvrdenie o prevzatí s výhradami. Fotodokumentácia prepravného obalu pred otvorením zásielky aj stavu obsahu zásielky po jej otvorení, je dôležitým predpokladom na úspešné riešenie reklamácie. Následne prosím kontaktujte našu zákaznícku linku +421 248 703 800.

Návod na prípravu balíka na vyzdvihnutie kuriérom

  1. Zvoľ vhodnú hrúbku krabice s ohľadom na hmotnosť a charakter tovaru. Pokiaľ tovar zasielaš v krabici, v ktorej ti bol doručený, vždy skontrolujte, či nie je krabica niekde poškodená.
  2. Pokiaľ v balíku posielaš viac kusov, oddeľ ich tlmiacim materiálom, napr. polystyrénom alebo bublinkovou fóliou.
  3. Priestor v krabici tiež vyplň zo všetkých strán výplňovým materiálom (vrátane dna aj vrchnej časti), aby sa tovar počas prepravy nepohyboval. Deformačné zóny balíka (rohy a hrany) spevni ideálne presne padnúcim polystyrénom alebo vhodnou alternatívou.
  4. Upozorňujeme, že preprava zásielok obsahujúca Li-On akumulátory s kapacitou väčšou ako 100 Wh sa riadi špeciálnymi podmienkami. Podrobnejšie pokyny nájdeš tu.
  5. Do balíka vlož dokumenty potrebné na reklamáciu. Balík zalep lepiacou páskou do tvaru H, aby sa zamedzilo vniknutiu tretej osoby do balíka.